Customer Help

If talking to a real-life human is more your thing, you can reach our Customer Happiness Team via email (below).

How can we help?

FAQ

Ordering

Minkä koon minun pitäisi ostaa?

Jos et ole aivan varma, mikä koko sopii sinulle parhaiten, katso kokotaulukkomme. Ne löytyvät jokaisen tuotteen saatavilla olevien kokojen alapuolelta.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Ymmärrämme täysin, mekin muutamme mielemme joskus! Vaikka toivoisimme voivamme, emme valitettavasti tällä hetkellä voi muuttaa tai peruuttaa tilausta sen jälkeen, kun se on tehty. Toivomme, että voimme tulevaisuudessa tarjota peruutusmahdollisuuden.

Jos tuote(et) ei sovi sinulle, voit aina vaihtaa ne toiseen malliin tai palauttaa ne ja saada hyvityksen. Muistutuksena: kotimaan palautukset ovat ilmaisia.

Toimitus, palautukset ja vaihdot

Käytämme kaikkia suurimpia kuljetusyhtiöitä sekä paikallisia kuriirikumppaneita. Kassalla sinua pyydetään valitsemaan toimitustapa.

Mikä on toimituskäytäntö?

Kun tilauksesi on tehty, saat vahvistussähköpostin, joka ilmoittaa, että varastotiimimme on vastaanottanut tilauksesi. Kun tilauksesi on käsitelty, saat sähköpostiviestin, jossa on seurantatietosi. Toimituskuluja ei palauteta palautusten yhteydessä.

Toimitatteko ulkomaille?

Kyllä, toimitamme kaikkialle maailmaan. Toimituskustannukset lisätään kassalla.

Get in touch

Have questions about your order, or a general enquiry?